ארגון וסידור המשרד

עם יד על הלב, כמה מסודרת פינת העבודה שלכם כרגע? יודעים איפה נמצא המהדק? נעים לכם לשבת בשולחן? מרגישים שאתם יכולים להתנתק מהסחות הדעת ולהתמקד במשימות שלכם?

בא-לי סדר - פתרונות סדר וארגון מציעה שלל פתרונות ארגון מעוצבים ושימושיים לארגון המשרד, לפרטיים ולעסקים. אני מגיעה לכל מקום בארץ, לומדת את הצרכים שלכם ועוזרת לכם בשיפור הישגיכם ע"י סידור ותכנון סביבת עבודה מזמינה ונגישה. התוצאה היא פינה משלכם, עם מקום להתבטאות וליצירה.

בין אם אתם עצמאים, שכירים או רוצים לארגן את פינת המחשב בבית, יש כמה תובנות שכדאי להיעזר בהן:

✧ ישיבה נוחה ותומכת. העבודה שלכם נפגעת כשאתם יושבים על כיסא לא נוח עם ריפוד בלוי שמשאיר את השרירים שלכם דואבים ואת העיניים כואבות.
✧ ישיבה עם הפנים אל מרכז החדר - כשאתם יושבים עם הפנים אל מרכז החדר אתם הופכים לנינוחים יותר כי אתם עירנים בדיוק במידה הנכונה למה שקורה סביב (חשוב במיוחד למי שעובד מהבית עם ילדים) ולא צריכים לדאוג שמא מישהו גוהר מעל כתפיכם ומתבונן במסך שלכם.
✧ שידת המגירות יכולה להיות החברה הכי טובה שלכם או האויב הנורא מכל. שימו לב שאתם לא "דוחפים" אליה דברים לא-חשובים כמו ניירת ישנה, דיסקים, דפי מידע וכיו"ב. במגירות צריכים להיות אך ורק הדברים החשובים ביותר לעבודה השוטפת והמיידית שלכם! כל השאר צריך להיות ממוין ומתויק באזור יעודי לאחסון.
✧ אל תשמרו קבלות ישנות - מדי כמה שנים יש לזרוק את החשבונות ודפי המידע מהבנקים. הכל זמין היום באופן דיגיטלי ואין משמעות אמיתית לחשבון ארנונה ששולם לפני 6 שנים.
✧ מגש לטיפול מיידי - הנה הטיפ הכי טוב למי שמקבל פריטי דואר באופן שוטף, או מתעסק במסמכי נייר. הציבו על גבי השולחן מגש (אחד!) שמונחים בו הפריטים לטיפול מיידי לאותו היום. סיימתם? העבירו את המסמכים הלאה ותייקו. זו צריכה להיות ערימת הניירת היחידה על גבי השולחן, והיא צריכה להישאר נמוכה :)
כולנו יודעים כמה קטלנית למצב הרוח יכולה להיות ערימת ניירות גבוהה ומאיימת...

רוצים ליהנות מכל הטיפים הללו ועוד רבים אחרים ממקור ראשון?
התקשרו אליי! ענבל שחם-גליק > 054-4954866

בא-לי מוצרים נבחרים

לקוחות מספרים

"הייתי מיואשת, לא מצאתי שום דבר בארון הבגדים שלי וזו היתה סיבה מעולה לקנות.
לשמחתי הרבה פסח הגיע וענבל באה לעזור לי בעיקר עם ארון הבגדים. כמות השקיות שתרמתי לא מביישת חנות כלבו ענקית."
משפחת אייזן
קרא עוד סיפורי לקוחות
משוב