שאלות נפוצות

רכזתי עבורכם שאלות ותשובות שנתקלתי בהם במהלך עבודתי.
אך תמיד, אם משהו לא ברור, ניתן ליצור עימי קשר ישיר ב 054-4954866
לשירותכם, ענבל שחם-גליק

כבר בשיחת הטלפון הראשונה, אני מנסה להבין את ה"כאב" של הלקוח. מה רוצים לסדר, בהתאם לכך אני קובעת פגישת הכרות ללא תשלום שבו אנו לומדים אחד את השני.

בפגישה אני לומדת את הסיבה לפנייתו, מאפיינת את אורחות חייו, מכירה את הדגשים שחשובים לו ומנסחת יחד עמו את היעדים הרצויים והכל בהתאמה לתקציב.

מכיוון שכל פרויקט הוא שונה ומציב אתגרים חדשים, היכולת להקשיב, להפנים את המסרים ולזהות את נקודות התורפה הפוטנציאליות היא חשובה מאוד וחיונית לתהליך בריא ומוצלח.בפגישה זו אנו סוגרים לו"ז מפורט לביצוע.

לאחר מכן מתחילה העבודה היישומית, קניות חפצים נדרשים בהתאם לרשימה, והעבודה עצמה שכוללת כמה שלבים בדרך כלל: מיון חפצים וניירת, פירוק רהיטים ישנים והעברה לתרומה או לפינוי, שחזור וניקוי של חפצים בעלי ערך, איתור פתרונות האחסון האופטימליים הן בהתאם לתקציב והן בהתאם לחומר המיועד, הרכבה של ריהוט חדש או של פתרונות סידורוארגון מומלצים, סידור פריטיו של הלקוח במקומות רצויים ובאופן נגיש.

כל פרויקט מתוכנן באהבה ובקפידה, תוך התחשבות באורח החיים של הלקוח, העדפותיו ותקציבו. משך הזמן לביצוע משתנה בהתאם לפרויקט ויכול להיארך בין יום אחד לבין כמה ימים, בייחוד בפרויקטים שכוללים מעבר מנכס אחד לנכס אחר או עיצוב מחדש של מרחב החדר.

מניסיון רב בעסק – אריזה, הובלה, פריקה וסידור של דירה בת 4 חדרים עורכת כיומיים וחצי – שלושה ימים.

מרבית לקוחותינו רוצים לעבור דירה כמה שיותר מהר, בצורה מסודרת ומאורגנת, ועל כך אין פשרות.

לוחות זמנים:

יום עבודה

פרוט

יום 1

אריזת תכולת הבית

יום 2

הובלה ופריקה

יום 3

סידור הבית החדש

 

כאמור, כל זאת לאחר פגישה מקדימה עם הלקוח, הבנת הצרכים, תכנון לוחות זמנים, הזמנת הובלה על ידינו או מוביל שתבחרו בעצמכם והגעת בעלי מקצוע נוספים באם יש צורך.

וכן, אני מגיעה עם הקופסאות ושאר אביזרי אריזה (נייר עטיפה, מסקינטייפ, פצפצים, מדבקות ועוד)

השאירו לי את פרוייקט האריזה, פריקה וסידור. מי כמוני יודעת שיש לכם דברים אחרים לדאוג להם בפרוייקט גדול מסוג זה.

למען האמת, לא הרבה:

  1. לדעת מה מעבירים / זורקים / תורמים
  2. סידור עבור ילדים קטנים וחיות מחמד (כלבים וחתולים בעיקר)
  3. סידור בבית החדש, בעיקר ארגון הרהיטים הגדולים בכל חדר

 

את חומרי האריזה, קרטונים בגדלים שונים, נייר עטיפה, פצפצים, מדבקות, מסקנטייפ ועוד אנו מביאים עימנו לעבודה.

כן בהחלט.

לרוב אני מבצעת את מכלול הפרוייקט אריזת הבית באופו חכם (לאחר מיון מסיבי), ואז מלאכת הפריקה והסידור מהירה יותר כי אני יודעת ומכירה את הסדר שלי וכן את כל התיוגים על הקופסאות.

אך כן, יש כאלו שלוקחים את שרותי רק לפריקה וסידור או רק לאריזה מטעמי חסכון או כל שיקול אחר.

יש לציין, ששירותי פריקה וסידור כאשר האריזה בוצעה ע"י מישהו אחר, תערך זמן רב יותר. לרוב יומיים.

אני משתדלת תמיד לערוך פגישת הכרות מקדימה שבו אנו רואים את המשימות לביצוע, אם צריך לקנות אביזרים שונים אנו מחליטים בפגישה מי קונה ומרכיב זאת, אני או הלקוח. לעיתים אני לוקחת את הלקוח ליום קניות.

בכל אופן, אני מגיעה מוכנה עם האביזרים תחילת העבודה.

הגעה לבית הלקוח השכם בבוקר, ויציאה בערב (לא פחות מ 9 שעות עבודה)

**חשוב לציין – אנו משתדלים להיות רגישים וקשובים ללקוח ולעיתים מקצרים את לוחות הזמנים ביום מסויים בהתאם לאילוצים ומעבירים את השעות ליום אחר.

צוות העובדים בבא-לי סדר הינו מגוון: גברים, נשים, סטודנטים בעלי מקצוע שונים ועוד.

כל אחת ואחד מהעובדים נבחר בקפידה לפי תרומתו לצוות ולכולם ללא יוצא מן הכלל יש מוסר עבודה גבוה, אמינות בלתי מתפשרת ויכולת עבודת צוות נמרצת.


יש לציין שאנו מתאימים את הצוות בהתאם לפרוייקט וללקוח עצמו

אם מדובר בהעברת דירה, פריקה וסידור – כמה שיותר זמן מראש על מנת להערך נכון לכך בייחוד בתקופת הקיץ שבה רוב המשפחות עוברות דירה.

כמו כן יש להתחשב בתקופות החגים שבהן אין הרבה ימי עבודה.

 שרותי הסדר והארגון של בא-לי סדר מתומחרים לפי האפשריות הבאות:

  1. חצאי / ימי עבודה
  2. כפרוייקט מלא מא' עד ת' – באם נדרשים יותר מיום וחצי עבודה
  3. אביזרים ושירותים נילווים
     

 כל הצעת מחיר שתקבלו תהיה לאחר ביקור ופגישה מקדימה בבית / משרד הלקוח.

 אין תשלום נוסף בגין הגעת עובדים נוספים, הכל כלול.